حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

میراث پدر...

پدرم گفته است:قدر هر آدمی به زخمهای اوست.پس زخمهایت را گرامی دار.

زخمهای کوچک را نوشدارویی اندک بس است،تو اما در پی زخمی بزرگ باش که نوشدارویی شگفت بخواهد;و هیچ نوشدارویی،شگفت تر از عشق نیست و نوشداروی عشق تنها در دستان اوست.

او که نامش خداوند است.

پدرم گفته بود که عشق شریف است اما،نگفته بود که چقدر نمکین است و نگفته بود که او نوشدارو دارد،دستهایش این همه از نمک عشق پر است و نگفته بود که او هر که را دوست تر دارد،بر زخمش از نمک عشق بیشتر می پاشد!


«عرفان نظر اهاری»


پ ن:عاشق شیوه ی نوشتن عرفان ام!خیلی زیبا می نویسد!

پ ن:این روزها دلم می خواهد تا وقت استراحت گیر می آرم  کتاب بخوانم!

نظرات 12 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

چرا به من سر نمی زنی؟؟؟
نمیگی من تنهام دلم میگیره .
بیا نظرتو برام ارسال کن . راستی چند تا سئوال هم دارم .

سوالتون رو بفرمایید؟

احسان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

ای تو با روح من از روز ازل یارترین
کودک شعر مرا مهر تو غمخوارترین
گر یکی هست سزاوار پرستش به خدا
تو سزاوارترینی تو سزاوارترین
عطر نام تو که در پرده جان پیچیده ست
سینه را ساخته از یاد تو سرشارترین
ای تو روشنگر ایام مه آلوده عمر
بی تماشای تو روز و شب من تارترین
در گذرگاه نگاه تو گرفتارانند
من به سرپنجه مهر تو گرفتارترین
می توان با دل تو حرف غمی گفت و شنید
گر بود چون دل من رازنگهدارترین

سه شنبه ها (یاسمن و مصطفی) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://calflove.mihanblog.com

آفرین پریسا خانوم
من درسای کنکورم رو به طور میخونم چه برسه به کتاب
راستی نگفتی دولتی شرکت کردی ؟
چه شهرهایی زدی ؟

وااااااااای خیلی باحال گفتی کلی خندیدم!
گفتم کههههههههههههه کشتی منو یاسی!

خانومه دوست:) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

ممنون دوستم که آپ کدی
خیلی قشتگ بود
منم آپ می کنم به روی چشمم

مرسیییییییییی عزیزممم

خانومه دوست:) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام خانم خوبی؟
ممنون آپ کردی
خیلی قشنگ بود
چشم منم در اولین فرصت آپ میکنم

ســـــــــــــــــلام عزیز دلم خوبی؟ مرسیییییییییییی
خواهش من برای شما جانم هم فدا می کنم!(اغراق)
مرسییییییییییییییی

سپیده چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://mynotebook.blogsky.com/

چقدرقشنگ بود
فقط بایدسکوت کرد!

بــــــــــــــله واقعا!

دغدغه های یک مامان جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://maman89.mihanblog.com

پریسا جان :
وقتی وبلاگهای شما بچه ها رو میخونم تازه میفهمم. ما مامانا بیخودی نگرانیم بچه های ما دنبال بهترینها و قشنگترین ها هستند و خوبی رو خوب میشناسن .
سفید بخت بشی الهی دختر

ممنون مامان جون یاسی جونممممممممممممم
آره بخدا خیلی نگرانید مامان من که من رو کشت انقدر نگرانه!

رویا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
خسته نباشی عزیز دلم امیدوارم که تو همه چیز موفق بشی عسلم.
من خیلی از عرفان نظر اهاری خوشم میاد خیلی باهاله ولی بیشتر از اون از نوشته های تو خوشم میاد
خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم نمی دونم اگه تو نبودی چی کار میکردم؟

سلام عزیز دلم ممنون تو خوبی؟ خیلی خوش اومدی
آره خیلی زیبا می نویسه!
مطمئنان اگه منم تو رو نداشتم نمی دونستم چی کار کنم!

یاسمن یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام عزیز دلم... حالتطوره؟ ببخش منو گلم... یه مدت در گیر بودم و نتونستم به هیچکی سر بزنم...عزیزم به روزم و منتظرت
بیا پیشم

ســــــــــــــــــــــلاااااااااااام مرسی توخوبی؟
چشم حنما الان میام پیشت عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام اجی چطوری خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی دلم واست تنگ شده ....کنکورتو چکار کردی من که خیلی برات دعا کردم هر وقت امدی اول بیا ژیش من باشه؟؟؟؟؟کلی منتظرتم فعلا

سلام عزیزم خوبی ممنون
۲۶ شهریوره
مرسییییییییییییییی

عشق ان نیست که یک دل به صد یار دهی..م پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://1112milad.blogfa.com

بازم سلام اجی.خوبی؟؟؟؟؟؟رشته ی فنی هستی؟؟؟؟؟؟؟منم تغیر رشته دادم رفتم رشته فنی رشتم کامپیوتر رشته ی با حالیه امیدوارم بهترین جا قبول بشی بازم بهم سر بزن فعلا

سلام عزیزم آره منم کامپیوترم عزیز مرسی

قاصدک جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://neveshteham4u.blogfa.com

سلام پریسا جان. چقدر قشنگ بود. این جمله ها خیلی عمیق هستن. باید حتی چند بار خوند تا معنیش رو درک کرد.
راستی اون آهنگ رو پیدا کردی ؟

سلام قاصدک عزیزم ممنون
نه نشد پیداش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد