حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

زنــــــــــــــــگ تـــــــــــــفریح

زنگ تفریح ِ این روزهای من زیبـــــــــــاست...زیبا تر از هر واقعیتی که می دیدم...

ایــــــــــــــــن نیز واقعی و زیباست آنقدر زیبا که می خواهم پـــــــــــرواز کنم و دنـــــــــیا رافتح کنم...

این روزها می خواهم برای خود زندگی کنم و با کـــَسی مشاجره نکنم،دخالت نکنند و هـــــــــــرگز شادیم را بهم نزنم...این روزها حالم عجیب است...این روزها را دوست دارم...روزهایی پر از زنگ تفریح های زیبا و پٌر هیـــــــــــــــجان که زیـــــــــــــــــاد تر می شوند...

خـــــــــــــــــدای من این زنگ تفریح ها را برایم زیاد تر کن...قول داده ام که اعتــــــــــــماد بنده ات را بـــــــــدست بیــــــــــــــــارم...خدایــــــــــــــــا تو شاهـــــــــدی...

پ ن :کنکورم خداروشکر تموم شد امیدوارم تهــــــــــــــــران قـــــــــبول شم...

پ ن:این حسی که این روزها به مادرم دارم را خیــــــــــلی دوست دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید و خانمی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
من اولین باری که میام به وبلاگت.
وب خوب و قشنگی داری. پست های اخیرت رو خوندم جالب بودن.انشاالله تو تهران و تو رشته مورد علاقت قبول میشی.
خوشحال میشم سر بزنی.
قدرتمند و پیروز باشی.

سلام
ممنون ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد